ZaandrA

Alla inlägg under november 2010

Av Sandra - 30 november 2010 00:17

Hade skrivit hur mycket som helst och så bara allt försvinner..


Jävla internet... Nu ska jag iaf gå ut och och ta en cigg och sen ska jag in i sängen och lägga mig och vänta på älsklingen...  Hade tråkigt iaf så tog lite bilder hahahahhahaa


        



Just det jag och Malin va och plåtade här är lite bilder från den sessionen :P


            



Skriver nog mer imorgon


Puss&Kram

Av Sandra - 28 november 2010 20:10


Satt i Elestorp när jag hörde att pernilla lyssnade på musik och jag kände igen den låten.. Just när jag hörde det så kom jag på! Det va för 2 år sen om jag inte har helt fel för mig... Min mormor anmälde mig till kävlinge kommuns Lucia.. Jag blev chockad när dem ringde upp mig för jag visste inte vad jag skulle säga eller vem som hade anmält mig till det då.. jag va så jävla folk skygg när det hände.... Jag kunde inte säga något annat än att jag fortfarande ville vara med :S så det va ner och prova lucia klänning oh sen iväg och öva på centrum i Lödde! Jag visste inte var jag skulle ta vägen och samma dag som vi skulle gå så fick jag veta att där va jätte mycket folk på centrum och det gjorde mig bara mer nervös... vi gick upp på scenen och började sjunga och sen utsågs Lucian... en blondin vad annars? Vet inte folk att Lucia va brunett från början? :O  eller det är jag som fått fel för mig?  Men skit i det! sen skulle Lucian sjunga själv och då gjorde jag bort mig... jag sjöng med :S men men nog ingen som märkte det.. hoppas jag :P men det är över för längesen... och hittade en av låtarna vi sjöng... riktigt bra :) Nu ska jag fortsätta med tvätten och sånt!


Ha de nice

Puss&Kram


HIMLEN I MIN FAMN

vem har tänt den stjärnan
som speglas i ditt öga?
vem tog mörkret bort
i herdars blick din första natt?
vem har flätat kronan
av strå omkring din panna?
vem har fört tre vise
till vårt stall, min kära skatt?

Är du en av tusen små?
är du han dom väntar på?
du, mitt lilla barn, en ängel givit namn
är det jordens dolda skatt
jag fått skydda denna natt?
är det själva Himlen
som jag gungar i min famn?

Vem har väckt den rädslan
som lärt ditt hjärta gråta?
varför tar din hand så hårt
ett grepp om mammas hår?
runt oss dansar skuggor
nu är ängeln borta
han sa så mycket vackert
mycket mer än jag förstår

Är du en av tusen små?
är du han dom väntar på?
du, mitt lilla barn, en ängel givit namn
är det jordens dolda skatt
jag fått skydda denna natt?
är det själva Himlen
som jag gungar i min famn?

giv att dina dagar
får bli till andras glädje
giv att alla möter dig
med kärlek mild och god
aldrig ska jag glömma
de ord som jag fick höra
vad som än oss händer
vill dom ge oss kraft och mod


Är du en av tusen små?
är du han dom väntar på?
du, mitt lilla barn, en ängel givit namn
är det jordens dolda skatt
jag fått skydda denna natt?
är det själva Himlen
som jag gungar i min famn?

vem har tänt den stjärnan
som speglas i ditt öga?
himmeldiamanten över staden betlehem










:/

Av Sandra - 18 november 2010 15:02

Fean vad dålig jag har blivit på att skriva här...


Nu i veckan har man kört lite bärgare och sånt har faktiskt gått hyffsat bra.. Förutom när vi fick ett polisjobb.. Skulle hämta ett släp utan hjul och sen blev det så att vi satte dit däcket och sen när vi skulle ha av släpet igen så åkte hjulet av igen jävla piss va det...


Igår bakade jag bröd riktigt gott blev det faktiskt :P


Idag blir det grönsakssoppa med bröd från igår MUMS :)


Nu har jag annat jag behöver göra :P

ELLER INTE! :P


Puss&Kram


Av Sandra - 13 november 2010 21:29

Har glömt skriva nu igen...


Vad har man hittat på nu i helgen då?

Fredags va man bara hemma och städa som fean och sen på kvällen åt jag och älskling god mat och sen myskväll framför tv:n.. Sen idag har jag gjort lite inför imorgon tyvärr kan jag inte säga vad... Det är ju farsdag och vvi ska hem till mamma och pappa och till Malmö till Sara & Mauri & Hampus & Oliver... Och sen har vi varit i Elestorp med idag hos Martins Föräldrar... Trevligt :)


Sen har jag ätit fisk 2 gånger denna veckan känner mej stolt...



Nä fean måste verkligen börja ta och röra mej....


Nu ska jag titta film...


Puss&Kram

Av Sandra - 8 november 2010 12:20

Fean vad nice det va på matchen igår... Tyvärr jobbade jag men fick ändå en känsla över att bara bara där inne och höra alla skrika när Malmö tog guldet :P


Och idag är man sjuk... förkyld som fean och har så jävla ont i halsen...


Någon som har några tips hur man blir av med den FORT? Vill inte detta har hur ont som helst... Vill bara sova bort hela dagen och hoppas på att man mår bättre imorgon men det kan man inte... :(


Nä nu får man ta tag i lite saker här hemma...



Puss&Kram

Av Sandra - 5 november 2010 12:39

Vad ska man hitta på idag? är så sjukt sugen på något men orkar inte baka idag eller något :P Får väl ta ett choklad eller något... hmm och sen får jag väl ta hand om disken med så det blir gjort...


Har inte ni några roliga recept man kan prova på... Bara bomba mig med kommentarer och recept :P


Skriver kanske mer ikväll


Puss&Kram

Av Sandra - 5 november 2010 01:07

god natt alla spm läser detta nu ska jag gå och sussa kudden... skriver ett inlägg imorgon eftersom det inte blev något idag.... men iaf så blev det en tigerkaka idag för jag orkade inte ta upp något ur frysen :P bild på Tigerkaka kommer här bilden är från förra gången jag gjorde det för jag kunde inte ta någon idag :P


   


Puss&Kram

Av Sandra - 3 november 2010 12:50

Va uppe lite efter tuppen kanske men klockan va väl halv 7 eller nått :P

Skulle med pontus och bes bilen och sen hem till mamma och pappa... nu vet jag inte vad man ska hitta på resten av dagen vi får väl se :P Kanske ska baka något? haha :P Vi får se vad jag hittar på... :P Nlev nya Äpplemuffins igår iaf för dem blev uppkäkade :P


Ställ gärna en fråga eller släng iväg en kommentar ;)


Ska jag baka kommer där bild ikväll eller imorgon :P


Puss&Kram






Redigerat 23.42



Bilder på morotsmuffinsarna från idag... Även dessa va uppskattade :D


 



Ska sova nu skriver kanske ett inlägg imorgon glöm inte och läsa och kanske lämna en kommentar :D


Puss&Kram  

Presentation


Varje dag kommer en ny utmaning lär dej att hantera den!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om julen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

ZaandrA

Ovido - Quiz & Flashcards