ZaandrA

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Sandra - 11 oktober 2010 22:24

Ett bra tag sen jag skrev nu men tänkte jag ska börja skriva lite igen... Jag satt precis och läste min lillasysters blogg.. Hon har panikångest och det skär i hjärtat när jag tänker på hur hon har det... Det är det värsta som finns att veta att hon mår så dåligt... Du vet att du alltid kan prata med mej systeryster och du är välskommen hit precis när du vill... jag jobbar inte så ofta än ju ;) "Tuttis" JAG ÄLSKAR DEJ!

 

Idag har man varit hos mamma och pappa och skulle hjälpa mormor med bilen men det blev inte av och sen blev det hem till Martins föräldrar och åt pannkakor synd du inte va med "tuttis" för Ingrid hade gjort laktosfria pannkakor till dej ;) hehe... Nu är man hemma skönt som fean så nu blir det väl en dusch och sen sängen!

 

<3333 Jag lovar att jag ska skriva snart igen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Varje dag kommer en ny utmaning lär dej att hantera den!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om julen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

ZaandrA

Ovido - Quiz & Flashcards