ZaandrA

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Sandra - 25 oktober 2010 22:32

Trodde ALDRIG ALDRIG ALDRIG du skulle göra så... Ställer upp för dig till 1000% och vafan får man tillbaka massa skit för man frågar en sak... Blir så Ledsen och besviken på dej...


Du tror allt blir så jävla bra för det du gör nu men det blir bara skit i slutändan och det vet du själv..! Trodde inte du skulle göra samma misstag... Men TYDLIGEN! Jag vet inte ens om jag vill komma längre vet inte om jag känner för det... Jag trodde vi betydde mer än så... Du har valt detta själv inte vi...


Sitter fean och gråter nu för det sms:et du skickade till mig... Ställer fean upp till 1000% som jag sa innan och vafan gör du bara gnäller TACK SÅ JÄVLA MYCKET!!!!


   Vi får se om jag överhuvudtaget dyker upp....


Men jag vill först och främst att du ska SÄGA till mig att du vill att jag kommer!


Orkar inte skriva mer nu...


Hörs


Puss & Kram Till alla andra

Av Sandra - 25 oktober 2010 14:10

Trött som fean idag men det är bara fö jag sitter hemma hela dagarna... Vill verkligen ha ett jobb NU... Finns nog inget värra nu än att bara sitta här och glo... 

 

Nä får väl ta tag i disken och det som ligger i köket sen köra en runda till elestorp och sen hem och laga mat till mig och älsklingen...

 

Känns som man kan sitta rakt upp och ner och sova nu :( Nä fean kan inte sitta här längre...

 

Kanske skriver mer ikväll...

 

Förresten här kommer bilder på muffinsarna jag bakade sist :P

 

MUMS :D

 

       

 

 

Glöm inte att ställa en fråga ;)

 

 

Puss & Kram  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Varje dag kommer en ny utmaning lär dej att hantera den!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om julen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

ZaandrA

Ovido - Quiz & Flashcards