ZaandrA

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Sandra - 12 oktober 2010 13:19

Tisdag idag bara och jag som LÄNGTAR till fredag... Ska passa systersonen då :) Sitter och funderar på vad man ska göra idag förutom att man ska till Elestorp och hålla på med bilen... Blir väl så att man sticker ut där sen väntar man på älsklingen och sen vet jag inte vad som händer...


Va ute och gick med Sebbe imorse riktigt skönt och få frisk luft hahaha. Och Nelly fick springa av sej :).. Vill bara att hjärtat ska komma hem nuuuu så vi kan mysa lite..


Och ni som inte har hängt med på vad som hänt så efter studenten tog det slut mellan Mej & Marcus.. Han hittade en annan.. Men det varade ju inte så länge hahaha... Bad ;) Förlåt men jag tycker det är lite roligt för vi va tsm i nästan 4 år och hon va ju så förälskad i Marcus sen första gången hon såg honom & han föll för det... Men som jag har sagt så kommer jag inte ta tillbaka han vilket fall som för jag vill inte bli sårad en gång till! + Att sanningen kommer fram tillslut med allt... Någon som vet vad jag menar iaf :P För jag har berättat det för vissa men inte alla hahaha Nä nog snackat om han :)


Så nu är jag tsm med en kille som heter Martin som är helt fantastisk... Vi träffades för ca 5-6 år sen och va tsm då men det sket sig... Men både jag och han visste att det fanns något speciellt där så vi började träffas igen för ca 2 månader sen... Sen blev det så bara att jag flyttade hit nästan direkt för vi skulle kunna träffas oftare t.o.m innan vi blev tsm så det gick fort... Men känner man så för någon ska man inte vara rädd för att chansa.. Vi håller fortfarande på och lära känna varann igen men det går bättre denna gången...

Så nu bor jag utanför Sjöbo...


Visst jag saknar mina kompisar vid Lödde trakten. Och familjen såklart. Men får väl ta och träffa er när jag är där... Jag älskar att bo här ute. Så jävla lugnt & skönt... så nu vet ni hur det ligger till! :)


Nä nu får jag ta och göra någon nytta här hemma eller i Elestorp...


Vi hörs :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Varje dag kommer en ny utmaning lär dej att hantera den!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om julen?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

ZaandrA

Ovido - Quiz & Flashcards